7 Şubat 2016 Pazar

Napoli Romanları

Ferrante'nin Napoli Romanları serisinini büyüsüne kapılmayan kaldı mı? 2015'i Lina ve Lenu'yla kapattım, kendilerine deli oluyorum. Okumadığım anlarda falan aklım hep onlarda, durum pek normal değil.Yetmezmiş gibi bu merakımı etrafıma da bulaştırıyorum. Al al al! Oku oku oku! Sağa - sola musallat olmaya başladım.
Artık etraftakiler beni yayınevinin çalışanı sanıyor. 
4. kitabın çevirisini beklerken webde rastladığım yazıyı şuraya bırakıyorum, ilgililerine duyrulur.
Harry Potter serisinin yeni kitabı çıkınca geceden kuyruğa girenlerin dünyasını anlar gibi oldum. 




1 yorum:

  1. kesinlikle son zamanların en başarılı serilerinden. 4 kitabı su içer gibi okudum. Sinemada ve kitaplarda çocukluktan yetişkinliğe bir ömrü anlatmalar moda olmaya başladı, fakat hakkıyla gerçekleştirmek çok zor.

    YanıtlaSil